Bár már hittük párszor, hogy már ott vagyunk, az OD evolúciójában valójában most vagyunk a következő minőségi ugrás kapujában: az egyre gyorsabban, ráadásul nem éppen kedvesen változó világban, hol innen, hol onnan dolgozva, folyamatos növekvő “érzelmi zajban” új módszertani alapokra kell helyezni a munkát.
CUSTOM-MADE
PRODUCTIONS®
#od #e-experience #flagshipproject
Szervezetfejlesztés a kanapén
avagy (sorozat)élmény a vállalatban
Mi a legfontosabb szervezetfejlesztési célkitűzése a vállalatnak?
Mit gondolsz: inkább túlélik, vagy esetleg át is élik a munkatársaid ezt a folyamatot?
A SZERVEZETFEJLESZTGETÉS IDEJE LEJÁRT
Ahhoz, hogy a nagyvállalatok a legrövidebb úton jussanak el A-ból B-be, úgy kell mozgósítaniuk az ott dolgozókat, hogy az új, hatékony működéséhez szükséges tudás aktívan beépüljön viselkedésként a mindennapokba. Hogy lehet ezt elérni? Az biztos, hogy nem hosszú tréningekkel, workshopokkal, a flipchartokkal és a post it mozaikozással…hanem.
SZÓRAKOZTATÁSSAL + HUMORRAL + PONTOS ELVÁRÁSOKKAL + TÖRTÉNETMESÉLÉSSEL + BEVONÁSSAL + SZEMÉLYRE SZABOTT PROGRAMOKKAL
Tehát úgy, hogy azt mindannyian élvezzük. Ez pedig csak úgy lehetséges, ha találunk egy olyan, központi tematikát és narratívát, amit közösen tudunk szeretni.
MINDENKINEK VAN (LEGALÁBB EGY) KEDVENC SOROZATA.
Ez természetesen igaz a munkatársaidra is. Sőt van olyan sorozat, amit nagyon sokan néznek közülük egyszerre, pedig nagyon különböző emberek. Miért fontos ez? Mert ez azt jelenti, hogy van egy olyan előre kikövezett út, egy olyan, elfogadott, sőt, szeretett műfaj, ami mindennél alkalmasabb, hogy a szervezetfejlesztés szempontjából kulcsfontosságú információkat érthető és átélhető módon beépítsük. Mindezt digitális és személyes interaktív élménnyé téve.
Egy SOROZAT adja a fejlesztés központi narratíváját, amire felfűzzük a teljes folyamatot, és ami köré – szintén a megrendelői igényekre szabva – felépítjük a különböző munkatársi szintekre szabott személyes fejlesztési tervet. Mire van ehhez szükség? A vállalat legfontosabb szervezetfejlesztési céljának megértésére, strukturálására, és az ott dolgozók kultúrafogyasztási szokásainak ismeretére. Ezen inputok eredményeként egy olyan
- műfajában, stílusában, színészi gárdájában a megrendelő igényeire szabott,
- A streaming szolgáltatóknál megszokott minőségű,
- humoros,
- edukatív,
- akár több tízezer ember számára bármikor elérhető,
- Az üzeneteket valódi viselkedésváltozássá tevő online és offline workshopokkal, tréningekkel, testre szabott fejlesztési megoldásokkal támogatott
fejlesztési koncepciót dolgozunk ki és valósítunk meg ami új szintre emeli a szervezetfejlesztési élményt.
A szolgáltatás elemei:
- A fejlesztési tartalom kialakítása
- Journey tervezés
- A sorozat és egyéb audiovizuális tartalmak produkciója (end-to-end)
- Mérési és riportolási keretrendszer
- Informatikai platform és keretrendszer biztosítása
- Munkatársi popkultúra-fogyasztási szokások – kutatás
- Munkatársi figyelemfelhívó és figyelemfenntartó kommunikációs + change management kampány
- Személyes alkalmak (online / offline) tematikájának és tartalmának kialakítása és megtartása
- TTT program kialakítása és megtartása
És mi az, amit még ad az ActionLab Blended Productions?
Munkáltatói márkaépítést
erről a sorozatról nem csak otthon, de a barátainak is mesélni fog mindenki
Munkavállalói élményt
a jó esetben semleges megítélésű szervezetfejlesztési projektek helyett nagyon erős közösen megélt fejlődést.
A munkatársak elköteleződésének növekedését
nagyon erős üzenete van annak, ha egy cég ennyire fontosnak tartja az ott dolgozók képzését
Minden nagyvállalat életében vannak olyan momentumok, amelyek meghatározzák, hogy milyen irányba halad tovább a cég. Az ActionLab custom-made blended productions abban segít, hogy a munkatársak megéljék ezeket a pillanatokat, és elkötelezetten egy irányba mozogjanak.
ActionLab Blended Productions - termékminták
ActionLab Blended Productions - termékminták
Survival negotiation – a megegyezés készsége, együttműködés- és tárgyalásfejlesztő program
Ügyféligényre szabott custom-made megoldás
Az évtized legszórakoztatóbb & leginkább bevonó kultúraváltó projektje –
Telekom Új Székház Projekt – ahol a rossz viselkedésért járt piros pont
Tömeges készségfejlesztés
VALÉR – Vonzalom ALapú ÉRtékesítés
Száraz információátadás és a megszokott klisék helyett karizmatikus értékesítés
Bálterem workshop
A VALÉR e-learning tananyagának rendhagyó, nagycsoportos, élő és élmény alapú testreszabás és gyakorlása