Skip to main content

#actionlabhot #digitálisvészhelyzet #értékesítés

Mit gondol, egy gazdasági válságban hány ügyfelet veszít el az az értékesítő, aki nem alakít ki, vagy őriz speciális kapcsolatot az ügyfeleivel? Mert az értékesítő és az ügyfél között egyszerűen nem alakul ki a „kapcsolódás”?

Azt már rég tudjuk, hogy a „nagyon hasonló termékek” idejét éljük. Azt is tapasztaljuk, hogy egyik értékesítő is olyan, mint a másik. Felkészült a termékéből és a saját cégéből. Fejből darálja az USP-ket, egymás után teszi fel a nyitott kérdéseket. Pár óra múlva az ügyfél már nem is emlékszik rá. Sőt, lehet, hogy egy ilyen felpörgött gazdasági helyzetben az ügyfél a videóhívás végét sem várja meg, hogy „lerázza” az értékesítőt.

Egyik értékesítő emiatt legtöbbször pont olyan, mint a másik. A Vonzalom alapú értékesítés tréninget azoknak fejlesztettük ki, akik kivételesek akarnak lenni, még egy olyan környezetben is, ahol az ügyfelek gazdasági nehézségei miatt még nehezebben költenek.

Ügyfeleink

ügyfél-, és forgalomvesztés minimalizálás – „downsell”

élő készségek digitális csatornákra átültetése

„válságtermékek” piacra vitele

felkészülés a válságból kilábalásra

A program főbb témái

  • Hogyan lesz élmény az ügyféltalálkozó?
  • A bemutatkozás művészete
  • Tanulható vagy velünk születik? Vonzalom-mítoszok, önbizalom és rátermettség
  • Mi dől el a fejünkben? Félelmek, önkorlátozó feltételezések, kezelése, uralása
  • Minden pillanatban szerepelünk!
  • A vonzó alapműködés: Láng, Szellem, Szabad
  • Érzelmi stimuláció, több mint információ átadás
  • A mester-kommunikátorok titkai: történetmesélés
  • Személyes karakter, személyes brand

Az Actionlab digitális platformján minden csatlakozási pont, tudásanyag, szemléltető videó, illetve az interaktív munkafüzet leírásai és feladatai elérhetőek a résztvevők számára.

LIVE TRAINER

Digitális élő élmény

A távoli tréningtartáshoz egy olyan platformot alakítottunk ki, mely lehetőséget nyújt arra, hogy
a felhasználók egy funkcióvesztés nélküli tréningen, vagy fejlesztési folyamaton vegyenek részt:

  • közvetlen, visszajelző kommunikáció a trénerrel
  • páros és kiscsoportos feladatok
  • online, multimédiás, interaktív munkafüzet
  • közösen készített dokumentumok
  • szituációs gyakorlatok,
  • „felkészített” idegenekkel folytatott beszélgetések visszajelzéssel
  • home office kompatibilis.

Klasszikus, személyes classroom élmény

Hosszú éveken át éltünk át fejlesztéseket élőben, közösségben, osztályteremben. Persze ennek mindig meglesz a maga varázsa, még ha a szerepe – a technológia előretörése miatt – érezhetően csökkeni is fog a jövőben.

Ha tudni szeretnéd, hogy mit mondtak azok az ügyfeleink (pl. Erste Bank, MOL),
akik már kipróbálták a Valér blended journeyt:

Ha csak rövid időd van (1:30)

Ha van időd elmélyedni (4:58)

Bővebben a programról

„Valér” tréning
(PDF)

Blended fejlesztési folyamat
(PDF)