Mit gondol, egy gazdasági válságban hány ügyfelet veszít el az az értékesítő, aki nem alakít ki, vagy őriz speciális kapcsolatot az ügyfeleivel? Mert az értékesítő és az ügyfél között egyszerűen nem alakul ki a „kapcsolódás”?
Azt már rég tudjuk, hogy a „nagyon hasonló termékek” idejét éljük. Azt is tapasztaljuk, hogy egyik értékesítő is olyan, mint a másik. Felkészült a termékéből és a saját cégéből. Fejből darálja az USP-ket, egymás után teszi fel a nyitott kérdéseket. Pár óra múlva az ügyfél már nem is emlékszik rá. Sőt, lehet, hogy egy ilyen felpörgött gazdasági helyzetben az ügyfél a videóhívás végét sem várja meg, hogy „lerázza” az értékesítőt.
Egyik értékesítő emiatt legtöbbször pont olyan, mint a másik. A Vonzalom alapú értékesítés tréninget azoknak fejlesztettük ki, akik kivételesek akarnak lenni, még egy olyan környezetben is, ahol az ügyfelek gazdasági nehézségei miatt még nehezebben költenek.