A VEZETŐI LÉT EGYIK SAJÁTJA, HOGY KÍVÜLRŐL JÓVAL EGYSZERŰBBNEK TŰNIK, MINT AMILYEN. Delegálni, visszajelezni, teljesítményt értékelni, odafigyelni a munkatársakra. SMART célok, coacholás, szakmai támogatás, bevonás, motiválás. Lehetőleg egyszerre. Mindezt akár távmenedzsmenttel, folyamatosan változó körülmények között.
#blended #vezetőfejlesztés
A világnak nem tökéletes vezetőkre van szüksége,
hanem „elégjó” vezetőkre.
A VEZETŐ A GRILLEN RÉSZTVEVŐK azon kívül, hogy vezetői eszközöket ismernek meg, a saját, valódi attitűdjük és értékrendjük megismerésén is dolgoznak. Nincs olyan „emberfeletti” vezetői „húzás” amelyik magától működik. Segítünk a résztvevőknek, hogy a (jobb) vezetővé válásuk útján felfedezhessék saját magukat és kiaknázatlan potenciáljukat. Tudatos vezetőket képzünk, akik bármilyen körülmények közepette, akár „égető helyzetekben” is megállják a helyüket
A Trailer
A VEZETŐ A GRILLEN egy gamifikált attitűd- és készségfejlesztő tréning, amelyben a résztvevők egy digitális interaktív sorozat izgalmas történeti keretén keresztül oldanak meg kihívásokkal teli szituációkat először a virtuális térben. A vezetőket felszereljük egy olyan feladatszervezési és kommunikációs eszköztárral, amivel irányítani és támogatni tudják az egyes kollégákat a jövőkép felé vezető úton.
AZ EGYES TÉMÁK ÉS EPIZÓDOK KÖZÖTT a digitálisan megszerzett tudást ültetjük át a mindennapok gyakorlatába Action Session vagy Bálterem workshop és Group vagy Team Coaching alkalmak során. Kiemelt hangsúlyt helyezünk a személyes és a remote working közötti különbségekre, a jelenlegi kultúránk alapját jelentő személyes vezetést kiindulási pontként használva. Programunkat úgy építettük fel, hogy egy koherens történetvonalon haladjanak végig a résztvevők, és e mentén találkozzanak az elsajátítandó eszköztárral.
Nincsen két egyforma cég, ezért az adott cég kihívásainak függvényében lehetőség van az egyes élő gyakorló alkalmakat a fókuszoknak megfelelően alakítani.
FEJLESZTETT KOMPETENCIÁK
Stratégiai gondolkodás Céltudatosság Döntésképesség Felelősségvállalás Önismeret Problémamegoldó képesség Feladat- és időmenedzsment Feladatátadás, bevonás Motiválás Munkatárs viselkedéséhez igazodó tudatos vezetői szerepválasztás Beosztottak kompetenciafejlesztése
FEJLESZTETT KPI-ok
Csapathatékonyság Külső és belső ügyfélelégedettség Dolgozói elkötelezettség Fluktuáció csökkentése Tevékenység fejlesztésén keresztül az üzleti eredények fejlesztése
A „klasszikus tréning” dilemma
Édesded álmainkból pontosan ismerjük azt a fejlesztési folyamatot, amikor mindenki lelkesen és időre elvégzi az e-learningeket, ami által költség- és időhatékonnyá válik az információ- és tudásátadás a szervezet számára.
Ez az álom régóta foglalkoztatja a HR szakmát rengeteg nem működő megoldást szülve. Mint tudjuk, ezeken keresztül vezet az út általában a megoldásig. Az eddigiekben a probléma többnyire az élvezhetőséggel, a bevonással és ezek miatt résztvevők elköteleződésével volt:
„Az emberek jobb esetben unják, rosszabb esetben utálják az e-learningeket.”
- Újradefiniált e-learning – tudásátadás interaktív digitális filmsorozaton keresztül
- Érzelmi bevonódás a fejlesztésbe, „mintha a kedvenc sorozatomat nézném”
- Visszamérés, kihívások, story-tesztek
- Élő alkalmakon 100%-ban gyakorlás és testreszabás – leülepedett tudásra alapozva
- Rugalmas fejlesztési folyamat és felhasználói journey-k
- Live trainer – fizikai és digitális élő alkalmak
- Dobozos és egyedi készség-, illetve szervezetfejlesztési programok
A program főbb témái
Miért kell, hogy legyen saját stratégiád?
A stratégia ház felépítése és használata
Élet a stratégia ház elkészülte után
A vezetői teljes felelősség
Vezetői szerepek
Feladat és időmenedzsment
Feladatátadás - SMART célok
Visszajelzés
Tudatos vezetőket képzünk, akik bármilyen körülmények közepette, akár „égető helyzetekben” is megállják a helyüket:
Célcsoport
A csoportvezetőktől a középvezetőkön át egészen a felsővezetőkig.
Digitális élő élmény
A távoli tréningtartáshoz egy olyan platformot alakítottunk ki, mely lehetőséget nyújt arra, hogy a felhasználók egy funkcióvesztés nélküli tréningen, vagy fejlesztési folyamaton vegyenek részt:
- közvetlen, visszajelző kommunikáció a trénerrel
- páros és kiscsoportos feladatok
- online, multimédiás, interaktív munkafüzet
- közösen készített dokumentumok
- szituációs gyakorlatok,
- „felkészített” idegenekkel folytatott beszélgetések visszajelzéssel
- home office kompatibilis.
Klasszikus, személyes classroom élmény
Hosszú éveken át éltünk át fejlesztéseket élőben, közösségben, osztályteremben. Persze ennek mindig meglesz a maga varázsa, még ha a szerepe – a technológia előretörése miatt – érezhetően csökkeni is fog a jövőben.