Vonzalom alapú értékesítés

#élmény #ismerkedésszociálpszichológia #vonzóérzelmilenyomat

Emlékezetes érzelmi lenyomatot hagyni az ügyfélben, a megszokott és gyakran unalmas kérdezősködés, majd információátadás helyett. A helyettesíthető termékek és szolgáltatások idejét éljük. Kitűnni a szürke sokaságból, behozhatatlan versenyelőnyt jelentő személyes élményt nyújtani kulcskérdés a 21. században. Sokak szerint erre születni kell. Szerintünk meg nem. Az Actionlab bemutatja a karizmatikus értékesítést fejlesztő interaktív filmsorozatát, amit az NCIS is megirigyelne. A sales képzés műfaját a jelen tartalomfogyasztás és felnőtt tanulás igényeire hangoltunk a Vonzalom Alapú Értékesítés programunkban. Kialakítottunk egy újszerű, blended (vegyesen digitális és off line), képzési ciklusokra tagolt tanulási journeyt.

Sales képzés teljesen új alapokon, élményszerűen: Vonzalom Alapú Értékesítés – VALÉR

Ha tudni szeretnéd, hogy mit mondtak azok az ügyfeleink (pl. Erste Bank, MOL), akik már kipróbálták a Valér blended journeyt:

Ha csak rövid időd van (1:30):

Ha van kedved elmélyedni (4:58):

A program főbb témái
  • Hogyan lesz élmény az ügyféltalálkozó?
  • A bemutatkozás művészete.
  • Tanulható vagy velünk születik? Vonzalom-mítoszok, önbizalom és rátermettség.
  • Mi dől el a fejünkben? Félelmek, önkorlátozó feltételezések, kezelése, uralása
  • Minden pillanatban szereplünk!
  • A vonzó alapműködés: Láng, Szellem, Szabad.
  • Érzelmi stimuláció, több mint információ átadás.
  • A mesterkommunikátorok titkai: történetmesélés, megfigyelés, improvizáció.
  • Személyes karakter, személyes brand.
Az egyedi Actionlab faktor

A tréning programunk fókuszában a vonzó működés áll, ugyanakkor nem célunk mesterkélt viselkedésmintákat a résztvevők személyiségébe plántálni. Visszanyúlunk a gyökerekhez, párkapcsolati ismerkedési helyzeteket idézünk fel. Hiszünk abban, hogy a vonzó fellépés tanulható, de abban is hiszünk, hogy minden ember a saját módján, a saját, egyedi eszközeivel válhat rátermetté és magabiztossá környezete szemében. Célunk az, hogy természetes legyen a kisugárzás, magától értetődő a személyiség ereje.

Fejlesztett készségek és KPI-ok

Fejlesztett kompetenciák:

  • Személyes meggyőzőkészség
  • Konfliktuskezelés
  • Delegálás, bevonás
  • Prezentációs készség
  • Magabiztos fellépés
  • Kapcsolatteremtés
  • Kifogáskezelés
  • Tárgyalástechnika

Érintett KPI-ok:

  • értékesítési ciklus
  • szerződéskötési arány
  • cross-sell és az upsell arány
  • az ajánlásból származó lead arány
  • Net Promoter Score
  • árrés
  • aktív személyes network
  • prospect ügyfelek aránya a rendezvényeken
  • Belső és külső ügyfél-elégedettség
Célcsoport
  • Értékesítők,
  • Ügyfélszolgálati munkatársak
Fejlesztési folyamat

Teljes ciklusú fejlesztési folyamatokban hiszünk.

A Vonzalom alapú értékesítés – VALÉR program blended fejlesztési folyamata egy interaktív sorozatra épülő digitális tananyagból, és az arra épülő, “fizikai” alkalmakból áll. A tudásátadás a számítógép képernyője előtt megtörténik, így a személyes fejlesztési alkalmakkor teljes mértékben testre szabáson és a gyakorláson van a hangsúly. Mivel a résztvevők már a tudás befogadása és ülepedése után érkeznek, lehetőségünk nyílt arra, hogy olyan módszertant alakítsunk ki, amiben szabadon variálható a résztvevők létszáma (12 fős “normál” csoporttól a több száz főig), illetve a személyes alkalmak hossza (fél nap, illetve teljes nap). Ez azt is jelenti, hogy akár egy cégen belül is, különböző résztvevői csoportok eltérő mélységű és hosszúságú folyamaton mehetnek végig – függően attól, hogy a munkájuk fejlesztéséhez mire van igény, vagy mit enged meg a büdzsé.

A VALÉR program tehát nem egy kétnapos tréning, hanem egy tagolt, szakaszokra osztott, az élő és a digitális alkalmakat ötvöző folyamat, mely illeszkedik a felnőttek tanulási szokásaihoz és képességeihez. Gondoljunk bele: énekelni, vagy éppen ping-pongozni sem egy két napos elvonuláson tanulunk meg, hanem hónapok alatt, hétről hétre megtéve a megfelelő lépéseket, amelyek néha a megértést, máskor a tanulást és persze legtöbbször a gyakorlást jelentik.

Az előkészítési szakaszban a lényeg, hogy a résztvevők érzelmileg és értelmileg is bevonódjanak az elkövetkezendő fejlesztésbe. Az érzelmi bevonódást a Kick Off biztosítja számukra, ahol a résztvevők közösen értik meg, hogy mi vár rájuk, és kapnak ízelítőt az interaktív filmsorozat izgalmaiból. Egy tanulási folyamatba az értelmi bevonódást pedig az segíti leginkább, ha a résztvevők pontosan megértik, hogy személy szerint számukra mit fog adni a VALÉR program: milyen fejlődési céljuk eléréséhez ad majd segítséget, amelytől hatékonyabbak és sikeresebbek lehetnek a munkájukban és a magánéletükben. Az előkészítési folyamat egyik fontos állomása a Discovery Session, ahol felmérjük a résztvevők készségeit és részletes írásos visszajelzést kapnak ezekről, valamint egy mini360 felmérés, amely során a résztvevők belsős visszajelzéseket kapnak a fejlesztendő területeikről.

A tréningezési szakaszban visszatérő, több hetes ciklusokban váltják egymást az élő és a digitális alkalmak. A folyamat fontos jellemzője, hogy a tudásátadás 100%-ban digitálisan, az interaktív filmsorozat keretei között történik, majd küldetések segítégével indul be a gyakorlás. Így a személyes alkalmakat – ezek lehetnek fél, vagy egynapos kiscsoportos Action Sessionök, vagy akár többszáz fős Bálterem Workshopok – már teljes mértékben a leülepedett, kipróbált készségek gyakorlására és testreszabására lehet használni.

A követési szakasz felépítése rendkívül szerteágazó lehet, és nagyban függ a cég kultúrájától a csapat méretétől, illetve az elérendő céloktól. Ebben a szakaszban eszközként felmerülhet a team coaching, a shadowing, vagy további fókuszált Action Sessionök / Bálterem workshopok.

You should use an essay writing service because of a number of reasons. They can result from the combination by a number of elements. One thing to consider is that you must ensure that the service you choose is legit. Additionally, you should be https://edugenie.net/ able to communicate with your writer throughout all stages of the writing process. When placing your take your order, make sure that you can see examples of the work completed by the writing service prior to placing your order. It is possible to find a review of the service from fellow customers.