Programjaink

#vezetőknek #univerzális
#póker #döntéshozatal

#értékesítőknek #ismerkedés
#szociálpszichológia #karizma

#vezetőknek
#storification

#értékesítőknek #vezetőknek
#univerzális #tárgyalásikészségek

#értékesítőknek #vezetőknek
#univerzális #tárgyalásikészségek

#vezetőknek #karizma
#inspiráló #emlékezetes

#vezetőknek #értékesítőknek #univerzális
#üzletimegtévesztések #szavakmögött

#vezetőknek #karizma
#inspiráló #emlékezetes

Döntéskontroll

#gamification #élmény #poker #döntések

Egy menedzser legalább 30 fontos döntést hoz egy nap. Nagy részük nem a legjobb döntés. A megfelelő ügyfelekre koncentrálni, kiválasztani az ideális partnereket vagy munkaerőt, megfelelően reagálni egy értékesítési helyzetben, megoldani egy konfliktust. Minden percben döntéseket hozunk. Ezen döntések nagy része jobb is lehetne. Miért? Mert az emberek túl gyakran az érzelmeik, vágyaik vagy a jó öreg rutin alapján döntenek. A tréningünk egy radikálisan más szemléletet kínál a döntéshozatallal kapcsolatban, mégpedig a póker segítségével. A pókerezés és az üzleti élet nem sokban tér el egymástól. Nyomás alatt gyors döntéseket kell hozni, hiányos információ alapján, szűkös erőforrásokról, egy olyan környezetben, ahol rendkívül erős a verseny. Egy rossz döntés és a játéknak vége. Egy jó lépés és nagyot lehet szakítani. A Döntéskontroll tréningünk abban segít, hogy a munkatársak jobb döntéseket hozzanak. Ha kell az érzelmeikre, ha kell a racionalitásra támaszkodva. Ha a legközelebbi tárgyaláson emeli a tétet, vagy éppen bedobja a lapot tudni fogja, hogy miért ez volt a legjobb választás.

A program főbb témái
  • A zsigeri és a racionális döntéshozatal
  • Póker, a közös döntéshozatali nyelv
  • A résztvevők saját döntéshozatali működése
  • A racionális döntési folyamat
  • Döntési csapdák
  • Döntés-eredmény mátrix
  • Játékos-típusok, stratégiák
  • Hogyan készítsünk elő jól egy döntést?
  • Hogyan értékeljük a döntéseket
Az egyedi Actionlab faktor - miből ered a valódi viselkedésváltozást motíváló szenvedély?

A résztvevők elsajátítják a világ legelterjedtebb stratégiai kártyajátékát, a Texas Hold’em nevű játékot. A tanulás és gyakorlása közben megismerik a pókerben rejlő üzleti vonatkozású stratégiai elemeket, fejlesztve ezáltal a tudatos döntéshozatalt, a rendszerelvű gondolkodást – háttérbe szorítva a rutin és az érzelmek szerepét. Jelentős hangsúlyt helyezünk mind a pozitív és a negatív eredményt hozó döntések utólagos elemzésére.

Fejlesztett készségek és KPI-ok

Fejlesztett kompetenciák:

  • Tudatos döntéshozatal
  • Strukturált döntés előkészítés
  • Vezetői kommunikáció
  • Csoportos együttműködés
  • Önismeret
  • Tárgyalástechnika
  • People management

Érintett KPI-ok:
Az összes mutató, amelyben a döntéseknek szerepe van…

Célcsoport
  • Felső – és középvezetők,
  • B2B értékesítők,
  • projektmenedzserek, illetve
  • mindenhol, ahol számítanak a jó döntések
Fejlesztési folyamat

Teljes ciklusú fejlesztési folyamatokban hiszünk.

A tréning kínálatunk programjai több hetet ölelnek át: tartalmazzák a tréningnapot (mely programtól függően fél, egy, másfél, illetve 2 napot jelent), egy mini 360 felmérést, valamint a tréning témájához kapcsolódó néhány naponta kiküldött küldetéseket.

A Mini 360 felmérés célja, hogy az adott témában beindítsuk a fejlesztési igényt.
Ezzel érjük el, hogy a résztvevők a lehető legnagyobb nyitottsággal és hatékonysággal vegyenek részt a programon.
A tréninget követően minden esetben speciális küldetésekkel dolgozunk tovább a valós viselkedésváltozás érdekében; ezek felelevenítik a tapasztaltakat és nem hagyják, hogy az esetleges kudarcok miatt már egyből visszaálljon valaki a régi módszerre.

A programokhoz nyomdai minőségű, fűzött munkafüzetet adunk, ami tartalmazza a tréning teljes ismeretanyagát, illetve az azzal kapcsolatos önreflexiós és személyre szabással kapcsolatos feladatokat.

Ők már részt vettek:

 
  
 

Trénerek:

Vitézy Péter

Vitézy Péter

#partner #tréner #tanácsadó #alapító #ügyvezető

Kardos Marcell

Kardos Marcell

#partner #tréner #tanácsadó #alapító #ügyvezető

Vonzalom alapú értékesítés

#élmény #ismerkedésszociálpszichológia #vonzóérzelmilenyomat

Mit gondol, hány értékesítési lehetőség vész el, hány ügyfélkapcsolat fut zátonyra, mert nincs meg a szükséges kémia? Az értékesítő és az ügyfél között egyszerűen nem alakul ki a „kapcsolódás”? Vonzalom alapú értékesítés programunk keretében az értékesítői személyközi hatékonyságot fejlesztjük az ismerkedés szociál-pszichológiájára alapozva. A piac sűrű, az üzenetek és az értékesítők pedig hasonlóak, nehéz köztük különbséget tenni. A cél, hogy a résztvevők pozitív, vonzó érzelmi lenyomatot tudjanak kialakítani az értékesítési helyzetekben az ügyfélkezelés során.

Ha csak rövid időd van (1:30):

Ha van kedved elmélyedni (4:58):

A program főbb témái
  • Hogyan lesz élmény az ügyféltalálkozó?
  • A bemutatkozás művészete.
  • Tanulható vagy velünk születik? Vonzalom-mítoszok, önbizalom és rátermettség.
  • Mi dől el a fejünkben? Félelmek, önkorlátozó feltételezések, kezelése, uralása
  • Minden pillanatban szereplünk!
  • A vonzó alapműködés: Láng, Szellem, Szabad.
  • Érzelmi stimuláció, több mint információ átadás.
  • A mesterkommunikátorok titkai: történetmesélés, megfigyelés, improvizáció.
  • Személyes karakter, személyes brand.
Az egyedi Actionlab faktor

A tréning programunk fókuszában a vonzó működés áll, ugyanakkor nem célunk mesterkélt viselkedésmintákat a résztvevők személyiségébe plántálni. Visszanyúlunk a gyökerekhez, párkapcsolati ismerkedési helyzeteket idézünk fel. Hiszünk abban, hogy a vonzó fellépés tanulható, de abban is hiszünk, hogy minden ember a saját módján, a saját, egyedi eszközeivel válhat rátermetté és magabiztossá környezete szemében. Célunk az, hogy természetes legyen a kisugárzás, magától értetődő a személyiség ereje.

Fejlesztett készségek és KPI-ok

Fejlesztett kompetenciák:

  • Személyes meggyőzőkészség
  • Konfliktuskezelés
  • Delegálás, bevonás
  • Prezentációs készség
  • Magabiztos fellépés
  • Kapcsolatteremtés
  • Kifogáskezelés
  • Tárgyalástechnika

Érintett KPI-ok:

  • értékesítési ciklus
  • szerződéskötési arány
  • cross-sell és az upsell arány
  • az ajánlásból származó lead arány
  • Net Promoter Score
  • árrés
  • aktív személyes network
  • prospect ügyfelek aránya a rendezvényeken
  • Belső és külső ügyfél-elégedettség
Célcsoport
  • Értékesítők,
  • Ügyfélszolgálati munkatársak
Fejlesztési folyamat

Teljes ciklusú fejlesztési folyamatokban hiszünk.

A tréning kínálatunk programjai több hetet ölelnek át: tartalmazzák a tréningnapot (mely programtól függően fél, egy, másfél, illetve 2 napot jelent), egy mini 360 felmérést, valamint a tréning témájához kapcsolódó néhány naponta kiküldött küldetéseket.

A Mini 360 felmérés célja, hogy az adott témában beindítsuk a fejlesztési igényt.
Ezzel érjük el, hogy a résztvevők a lehető legnagyobb nyitottsággal és hatékonysággal vegyenek részt a programon.
A tréninget követően minden esetben speciális küldetésekkel dolgozunk tovább a valós viselkedésváltozás érdekében; ezek felelevenítik a tapasztaltakat és nem hagyják, hogy az esetleges kudarcok miatt már egyből visszaálljon valaki a régi módszerre.

A programokhoz nyomdai minőségű, fűzött munkafüzetet adunk, ami tartalmazza a tréning teljes ismeretanyagát, illetve az azzal kapcsolatos önreflexiós és személyre szabással kapcsolatos feladatokat.

Ők már részt vettek:

Trénerek:

Szvoboda Gábor

Szvoboda Gábor

#vezetőtréner #tanácsadó

Vitézy Péter

Vitézy Péter

#partner #tréner #tanácsadó #alapító #ügyvezető

Kardos Marcell

Kardos Marcell

#partner #tréner #tanácsadó #alapító #ügyvezető

Kathy Zsolt

Kathy Zsolt

#tréner #tanácsadó #forgatókönyvíró

Vezető a dzsungelben

#gamification #élmény #storification #dzsungel

Egy „átlagos” vezetőnek több tucat elméletet tanítanak meg a különböző tréningeken. Ezek túlnyomó része nem válik gyakorlattá, mondván: „az élet más, mint a tréning”. Delegálni, visszajelezni, teljesítményt értékelni. SMART célok, coacholás, szakmai támogatás, bevonás, motiválás. Lehetőleg egyszerre. Mindezt úgy, hogy beleférjen a munkanapba. A vezetői lét egyik sajátja, hogy kívülről jóval egyszerűbbnek tűnik, mint amilyen. Ráadásul hiába a sok vezetői tréning, – ahogy a résztvevők mondani szokták – „a valóság más”. A Vezető a Dzsungelben egy izgalmas környezetbe viszi el a résztvevők képzeletét, ahol nem csinálunk úgy, mintha a munkahelyen lennénk, viszont a történeten keresztül behozzuk a mindennapok izgalmát. A Vezető a Dzsungelben program abban segít, hogy úgy sajátítsuk el a vezetői készségeket, hogy azok valóban alkalmazhatóak legyenek a mindennapokban.

A program főbb témái

Attitűd témák:

  • Stratégia-ház
  • Vezetői hitvallás
  • Kommunikációs normák
  • Befolyásolási körök
  • Vezetői elvárások kezelése
  • Vezetői szerepek

Készség témák:

  • Delegálás
  • Helyzetfüggő vezetés
  • Időmenedzsment
  • KPI-ok
  • Motiváltság és elkötelezettség
  • RACI-tábla
  • SMART célok
  • Stresszkezelés
  • Teljesítmény-értékelés
  • Teljesítménymenedzsment
  • Visszajelzés
Az egyedi Actionlab faktor - miből ered a valódi viselkedésváltozást motíváló szenvedély?

A Vezető a Dzsungelben egy gameifikált készségfejlesztő indoor (sajnos) tréning, amelyben a résztvevők egy történeti kereten keresztül oldanak meg kihívásokkal teli szituációkat. A legfontosabb cél, hogy a sztoriban felépített helyzeteken keresztül a résztvevők a való életben felmerülő helyzeteket fogják tudni kezelni úgy, hogy a lehető leghatékonyabban végezhessék a munkájukat.

Tréningünket úgy építettük fel, hogy egy koherens történetvonalon haladjanak végig a résztvevők, és e mentén találkozzanak az elsajátítandó eszköztárral. Mivel azonban nincsen két egyforma cég, ezért a történetvonalat úgy dolgoztuk ki, hogy minden egyes téma ki-, és betehető legyen, ha arra van szükség – anélkül, hogy a kötőelemként működő történet a kárát látná. Tematikát ennek megfelelően nem tartalmaz az ajánlat, hanem a választható témaköröket sorolja fel.

Fejlesztett készségek és KPI-ok

A választott témák függvényében változik.

Célcsoport
  • Újonnan kinevezett vezetők, és
  • néhány éve vezetői beosztásban dolgozó vezetők
Fejlesztési folyamat

Teljes ciklusú fejlesztési folyamatokban hiszünk.

A tréning kínálatunk programjai több hetet ölelnek át: tartalmazzák a tréningnapot (mely programtól függően fél, egy, másfél, illetve 2 napot jelent), egy mini 360 felmérést, valamint a tréning témájához kapcsolódó néhány naponta kiküldött küldetéseket.

A Mini 360 felmérés célja, hogy az adott témában beindítsuk a fejlesztési igényt.
Ezzel érjük el, hogy a résztvevők a lehető legnagyobb nyitottsággal és hatékonysággal vegyenek részt a programon.
A tréninget követően minden esetben speciális küldetésekkel dolgozunk tovább a valós viselkedésváltozás érdekében; ezek felelevenítik a tapasztaltakat és nem hagyják, hogy az esetleges kudarcok miatt már egyből visszaálljon valaki a régi módszerre.

A programokhoz nyomdai minőségű, fűzött munkafüzetet adunk, ami tartalmazza a tréning teljes ismeretanyagát, illetve az azzal kapcsolatos önreflexiós és személyre szabással kapcsolatos feladatokat.

Ők már részt vettek:

 

Trénerek:

Vitézy Péter

Vitézy Péter

#partner #tréner #tanácsadó #alapító #ügyvezető

Kardos Marcell

Kardos Marcell

#partner #tréner #tanácsadó #alapító #ügyvezető

Szvoboda Gábor

Szvoboda Gábor

#vezetőtréner #tanácsadó

Kathy Zsolt

Kathy Zsolt

#tréner #tanácsadó #forgatókönyvíró

Survival Negotiation – Tárgyalástechnika

#gamification #élmény #ismerkedésszociálpszichológia #mindennaptárgyalunk

Az igazság az, hogy MINDEN NAP TÁRGYALUNK, akár tetszik, akár nem. Olyan tárgyalásokban veszünk részt, amik könyörtelenül kihatnak az életünk alakulására. Lehet ez egy partnerrel folytatott éves tárgyalás, a bónuszért vívott harc, érdekérvényesítés vállalati osztályok között vagy akár a bölcsődei felvételi előremozdításáért való küzdelmünk. Talán fogalmazhatnánk úgy is, hogy a napi tárgyalásaink a bőrünkre mennek és rendszeresen az „életünkért” tárgyalunk. Hiszünk abban, hogy a társadalmi rendszerünkben a boldogulásunk egyik legfontosabb eszköze a tárgyalás.

A program főbb témái
  • Milyen a „jó tárgyaló” és min kell változtatnom, hogy én is az legyek?
  • Az eladási meggyőzés és tárgyalás közötti különbség
  • A tárgyalás fogalomköre
  • A felkészülés és részletei, kihatásai a tárgyalásra
  • A kérdések és jelzések
  • Az ajánlat és ami mögötte van
Az egyedi Actionlab faktor - miből ered a valódi viselkedésváltozást motíváló szenvedély?

Az igazság az, hogy MINDEN NAP TÁRGYALUNK, akár tetszik, akár nem.
Olyan tárgyalásokban veszünk részt, amik könyörtelenül kihatnak az életünk alakulására. Lehet ez egy partnerrel folytatott éves tárgyalás, a bónuszért vívott harc, érdekérvényesítés vállalati osztályok között vagy akár a bölcsődei felvételi előremozdításáért való küzdelmünk. Talán fogalmazhatnánk úgy is, hogy a napi tárgyalásaink a bőrünkre mennek és rendszeresen az „életünkért” tárgyalunk.
Hiszünk abban, hogy a társadalmi rendszerünkben a boldogulásunk egyik legfontosabb eszköze a tárgyalás.

Fejlesztett készségek és KPI-ok

Fejlesztett kompetenciák:

  • Strukturált tárgyalástechnika
  • Felkészülés és tervezés
  • Csapatmunka és csapatban tárgyalás
  • Meggyőzéstechnika
  • Kérdezéstechnika
  • Érzelem kontroll, önuralom
  • Célorientáltság
  • Információkezelés
  • Kontrolálás és irányítás
  • Kölcsönösen előnyös megállapodás elérése
  • Taktikák és technikák készség szintű használata

Érintett KPI-ok:

  • Minden mutató, amiben szerepel az erőforrások megszerzése és felhasználása
  • ahol az eladási, kommunikációs és tárgyalási hatékonyság kulcsfontosságú.
Célcsoport
  • Felső- és középvezetők
  • Értékesítők
  • Beszerzők
Fejlesztési folyamat

Teljes ciklusú fejlesztési folyamatokban hiszünk.

A tréning kínálatunk programjai több hetet ölelnek át: tartalmazzák a tréningnapot (mely programtól függően fél, egy, másfél, illetve 2 napot jelent), egy mini 360 felmérést, valamint a tréning témájához kapcsolódó néhány naponta kiküldött küldetéseket.

A Mini 360 felmérés célja, hogy az adott témában beindítsuk a fejlesztési igényt.
Ezzel érjük el, hogy a résztvevők a lehető legnagyobb nyitottsággal és hatékonysággal vegyenek részt a programon.
A tréninget követően minden esetben speciális küldetésekkel dolgozunk tovább a valós viselkedésváltozás érdekében; ezek felelevenítik a tapasztaltakat és nem hagyják, hogy az esetleges kudarcok miatt már egyből visszaálljon valaki a régi módszerre.

A programokhoz nyomdai minőségű, fűzött munkafüzetet adunk, ami tartalmazza a tréning teljes ismeretanyagát, illetve az azzal kapcsolatos önreflexiós és személyre szabással kapcsolatos feladatokat.

Ők már részt vettek:

Trénerek:

Szvoboda Gábor

Szvoboda Gábor

#vezetőtréner #tanácsadó

Vitézy Péter

Vitézy Péter

#partner #tréner #tanácsadó #alapító #ügyvezető

Kardos Marcell

Kardos Marcell

#partner #tréner #tanácsadó #alapító #ügyvezető

QUOTA – Sales folyamat fejlesztési tréning

#gamification #élmény #játék

A Quotagame értékesítési folyamat tréning segítségével a résztvevők egy társasjátékot játszva ismerik meg és sajátítják el a legmodernebb értékesítési trendek szerint kialakított 10 lépcsős folyamatot, az új vevők felkutatásától az első megbeszélésen és az ajánlat adáson át egészen a keresztértékesítési megbeszélésig. Mindemellett a Quotagame egy olyan rendszerbe helyezi az értékesítési csapat működését, amely a hét minden napján pontos képet ad mind az értékesítők, mind a vezetők számára, arról, hogy állnak az egyes ügyfélciklusok, és mi velük az aktuális teendő. Mivel a tréning csoportokban zajlik, ezért a legjobb tapasztalatokat, ötleteket mindenki megismeri és a jövőben alkalmazni tudja.

A program főbb témái

A résztvevők elsajátítják a Quotagame társasjáték szabályait, majd csapatokba osztva küzdenek, hogy övék legyen a játék végére a győzelem. A tanulás és gyakorlás közben megismerik az értékesítési folyamat egyes lépéseit és feltöltik azokat közösen megalkotott, de személyre szabott tartalommal. Külön hangsúlyt helyezünk arra, hogy az egyes szintek, lépések nem hagyhatóak ki, még akkor sem, ha egy egyszerű telefonhívással megoldják a sales meetinget, vagy több lépcsős értékesítési ciklusról beszélünk a cégnél. Amennyiben a programot Vonzalom alapú értékesítés tréning előzte meg, az egyes Quotagame lépések a vonzó, karizmatikus attitűd szempontjából is optimálisan kerülnek testre szabásra.

Az egyedi Actionlab faktor - miből ered a valódi viselkedésváltozást motíváló szenvedély?

Értékesítési folyamatot fejlesztünk egy izgalmas társasjátékkal.

Fejlesztett készségek és KPI-ok

Fejlesztett kompetenciák:

  • Megnövelt új üzlet szerzési arány
  • Hosszab ügyfél életciklus
  • Magasabb sikeres folyamatzárási arány
  • Rövidebb értékesítési ciklus
  • Csoportos együttműködés – best practice-k elsajátítása
  • Kontrollált és tudatos sales csatorna kezelés

Érintett KPI-ok:

  • Üzletszerzési hatékonyság (Hit rate)
  • Értékesítési ciklus
  • Keresztértékesítés
Célcsoport
  • értékesítési vezetők,
  • értékesítési munkatársak,
  • területi képviselők,
  • értékesítési asszisztensek,
  • értékesítési gyakornokok,
  • B2B értékesítők,
  • projektmenedzserek
Fejlesztési folyamat

Teljes ciklusú fejlesztési folyamatokban hiszünk.

A tréning kínálatunk programjai több hetet ölelnek át: tartalmazzák a tréningnapot (mely programtól függően fél, egy, másfél, illetve 2 napot jelent), egy mini 360 felmérést, valamint a tréning témájához kapcsolódó néhány naponta kiküldött küldetéseket.

A Mini 360 felmérés célja, hogy az adott témában beindítsuk a fejlesztési igényt.
Ezzel érjük el, hogy a résztvevők a lehető legnagyobb nyitottsággal és hatékonysággal vegyenek részt a programon.
A tréninget követően minden esetben speciális küldetésekkel dolgozunk tovább a valós viselkedésváltozás érdekében; ezek felelevenítik a tapasztaltakat és nem hagyják, hogy az esetleges kudarcok miatt már egyből visszaálljon valaki a régi módszerre.

A programokhoz nyomdai minőségű, fűzött munkafüzetet adunk, ami tartalmazza a tréning teljes ismeretanyagát, illetve az azzal kapcsolatos önreflexiós és személyre szabással kapcsolatos feladatokat.

Ők már részt vettek:

Trénerek:

Vitézy Péter

Vitézy Péter

#partner #tréner #tanácsadó #alapító #ügyvezető

Kardos Marcell

Kardos Marcell

#partner #tréner #tanácsadó #alapító #ügyvezető

Karizmatikus vezető

#gamification #élmény #ismerkedésszociálpszichológia #vonzóérzelmilenyomat

Ismer olyat, aki nagyon ért a szakmához, jól vág az esze, viszont hiába nevezték ki, sohasem lesz Vezető? Ritkán látunk olyan főnököt, aki a kollegáit – akár szemtől szemben, akár a teljes csapat elé kiállva – maradéktalanul képes inspirálni és irányítani. Miért nem evidens, hogy mit és hogyan kell mondania, ahhoz hogy egyszerre legyen érdekes, emlékezetes és motiváló? Az ok egyszerű: sem az iskolában, sem otthon nem tanították meg, hogyan kell karizmatikusan viselkedni. A szerencsések láttak jó példát. A szerencséhez nem úgy állunk, mint sokan, ezért fejlesztettük ki a Karizmatikus Vezető tréninget. A párkapcsolati ismerkedés pszichológiáját hozva párhuzamként.

A program főbb témái
  • Tanulható vagy velünk születik? Karizma-mítoszok, önbizalom és rátermettség.
  • Mi dől el a fejünkben? Félelmek, önkorlátozó feltételezések, kezelése, uralása
  • Minden pillanatban szereplünk!
  • A karizmatikus alapműködés: Láng, Szellem, Szabad.
  • Érzelmi stimuláció, több mint információ átadás.
  • Jelenlét: uralni a termet és a szobát. És a nagyelőadót.
  • Pozitív energiák az inspiráció szolgálatában: hogyan teremtsünk alkotó légkört magunk körül?
  • A mesterkommunikátorok titkai: történetmesélés, megfigyelés, improvizáció.
  • Személyes karakter, személyes brand.
  • Értekezletek másképp: meetingek és inspiráció.
Az egyedi Actionlab faktor - miből ered a valódi viselkedésváltozást motíváló szenvedély?

Az, hogy milyen nyomot hagyunk, nagy részben rajtunk múlik és nem másokon. Ennek a gondolatnak a befogadásához fejleszthető mintákra szedjük a karizmát és szokatlan helyzetekben teszteljük a meglevő képességeket. A tapasztalatokra építve célozzuk az én-azonos karizma erősödését. Megtanulunk bemutatkozni. Magunkat a céget, a területet, úgy, hogy arra még emlékezzen is a másik. Behozzuk az üzleti tárgyalásokba a történetmesélést. Rengeteget gyakorlunk, ahol a résztvevők számára ismeretlenek adnak strukturált visszajelzést arról, hogy milyen nyomot is hagytak bennük.

Fejlesztett készségek és KPI-ok

Fejlesztett kompetenciák:

  • Személyes meggyőzőkészség
  • Konfliktuskezelés
  • Delegálás, bevonás
  • Prezentációs készség
  • Magabiztos fellépés
  • A kollégák támogatása, bíztatása
  • Kapcsolatteremtés
  • Projektmenedzsment

Érintett KPI-ok:

  • Dolgozói elkötelezettség
  • Belső és külső „ügyfél-elégedettség”
  • Projekthatékonyság
  • Brand-érték, brand-hűség
  • Toborzási hatékonyság
Célcsoport
  • Felső – és középvezetők,
Fejlesztési folyamat

Teljes ciklusú fejlesztési folyamatokban hiszünk.

A tréning kínálatunk programjai több hetet ölelnek át: tartalmazzák a tréningnapot (mely programtól függően fél, egy, másfél, illetve 2 napot jelent), egy mini 360 felmérést, valamint a tréning témájához kapcsolódó néhány naponta kiküldött küldetéseket.

A Mini 360 felmérés célja, hogy az adott témában beindítsuk a fejlesztési igényt.
Ezzel érjük el, hogy a résztvevők a lehető legnagyobb nyitottsággal és hatékonysággal vegyenek részt a programon.
A tréninget követően minden esetben speciális küldetésekkel dolgozunk tovább a valós viselkedésváltozás érdekében; ezek felelevenítik a tapasztaltakat és nem hagyják, hogy az esetleges kudarcok miatt már egyből visszaálljon valaki a régi módszerre.

A programokhoz nyomdai minőségű, fűzött munkafüzetet adunk, ami tartalmazza a tréning teljes ismeretanyagát, illetve az azzal kapcsolatos önreflexiós és személyre szabással kapcsolatos feladatokat.

Ők már részt vettek:

 

Trénerek:

Vitézy Péter

Vitézy Péter

#partner #tréner #tanácsadó #alapító #ügyvezető

Kardos Marcell

Kardos Marcell

#partner #tréner #tanácsadó #alapító #ügyvezető

Szvoboda Gábor

Szvoboda Gábor

#vezetőtréner #tanácsadó

Business lies – Üzleti megtévesztések

#élmény #hazugságokésigazságok #viselkedéselemzés

Végiggondolta már, mi mindent csinált volna másképpen, ha átlátta volna tárgyalópartnere valós szándékait, motivációit? Az értékesítő, aki nem látja, hogy mikor felesleges tovább engednie az árból, vagy éppen nem veszi észre, mikor tapintott rá az ügyfél számára legfontosabb témára. A HR munkatárs, aki nem ismeri fel, hogy az állásinterjú alanya rendelkezik-e a megfelelő motivációval. A beszerző, aki nincs tisztában azzal, hogy meddig mehet el a beszállítóval való ár- vagy határidő alkuban. Az ok egyszerű: sehol nem tanították meg őket arra, hogy hogyan értelmezzék a mások valós gondolataira, érzelmeire utaló rejtett jeleket. A Business Lies – Üzleti Megtévesztések tréning behozza a viselkedéselemzést a mindennapi üzleti életbe. A hazugságok és igazságok izgalmas világán keresztül.

A program főbb témái
  • Az érzelmek természete
  • A hazugság motivációi
  • Viselkedéselemzés a gyakorlatban
  • A hazugság vizsgálat folyamata
  • Érzelmek az üzleti életben
Az egyedi Actionlab faktor - miből ered a valódi viselkedésváltozást motíváló szenvedély?

Bár mindenkinek fontos az igazság, a hazugságok felderítése azonban izgalmasabb. Ezért választottuk a hazugág-felismerést a viselkedés-elemzés elsajátításának támogatására.
A fejlesztés végére a résztvevők egy fókuszált tárgyalástechnika segítségével, tudatos megközelítéssel, nagy valószínűséggel meg tudják állapítani tárgyalópartnereikről, hogy mikor mit hordoznak a felszín alatt. Megtanuljuk a különböző érzelmek, érzések jelentését, jeleit, és, hogy mi válthatja ki őket. Hanganyagokat, élő és beállított videókat elemzünk, szerepgyakorlatokban, színészekkel próbáljuk ki a megszerezett tudást.

Fejlesztett készségek és KPI-ok

Fejlesztett kompetenciák:

  • Tárgyalástechnika
  • People management
  • Csoportos együttműködés
  • Konfliktuskezelés

Érintett KPI-ok:

  • Ügyfélszerzési hatékonyság
  • Toborzási, kiválasztási hatékonyság
  • Dolgozói elégedettség, elkötelezettség
  • Ügyfél elégedettség, lojalitás
Célcsoport
  • Felső – és középvezetők,
Fejlesztési folyamat

Teljes ciklusú fejlesztési folyamatokban hiszünk.

A tréning kínálatunk programjai több hetet ölelnek át: tartalmazzák a tréningnapot (mely programtól függően fél, egy, másfél, illetve 2 napot jelent), egy mini 360 felmérést, valamint a tréning témájához kapcsolódó néhány naponta kiküldött küldetéseket.

A Mini 360 felmérés célja, hogy az adott témában beindítsuk a fejlesztési igényt.
Ezzel érjük el, hogy a résztvevők a lehető legnagyobb nyitottsággal és hatékonysággal vegyenek részt a programon.
A tréninget követően minden esetben speciális küldetésekkel dolgozunk tovább a valós viselkedésváltozás érdekében; ezek felelevenítik a tapasztaltakat és nem hagyják, hogy az esetleges kudarcok miatt már egyből visszaálljon valaki a régi módszerre.

A programokhoz nyomdai minőségű, fűzött munkafüzetet adunk, ami tartalmazza a tréning teljes ismeretanyagát, illetve az azzal kapcsolatos önreflexiós és személyre szabással kapcsolatos feladatokat.

Ők már részt vettek:

Trénerek:

Szvoboda Gábor

Szvoboda Gábor

#vezetőtréner #tanácsadó

Vitézy Péter

Vitézy Péter

#partner #tréner #tanácsadó #alapító #ügyvezető

Kardos Marcell

Kardos Marcell

#partner #tréner #tanácsadó #alapító #ügyvezető

Lenyűgöző prezentáció

#gamification #élmény #ismerkedésszociálpszichológia #vonzóérzelmilenyomat

Ismer olyat, aki nagyon ért a szakmához, jól vág az esze, viszont hiába próbálja ezt átadni másoknak, valahogy „nem megy át”? Ritkán látunk olyat, aki a kollegáit vagy külső partnereit maradéktalanul képes inspirálni egy-egy prezentáció során. Miért nem egyértelmű, hogy mit és hogyan kell mondani, ahhoz hogy egyszerre legyen érdekes, emlékezetes és motiváló az előadás? Az ok egyszerű: sem az iskolában, sem otthon nem tanították meg, hogyan kell karizmatikusan viselkedni, lenyűgözően prezentálni a gondolatainkat. A szerencsések láttak csak ehhez jó példát. A szerencséhez nem úgy állunk, mint sokan, ezért fejlesztettük ki a Lenyűgöző Prezentáció tréninget. A párkapcsolati ismerkedés pszichológiáját hozva párhuzamként.

A program főbb témái
  • Tanulható vagy velünk születik? Karizma-mítoszok, önbizalom és rátermettség,
  • Minden pillanatban szereplünk!
  • Érzelmi stimuláció, több mint információ átadás,
  • Journey tervezés,
  • Jelenlét: uralni a termet és a szobát. És aztán a színháztermet is,
  • Pozitív energiák az inspiráció szolgálatában,
  • A mesterkommunikátorok titkai: történetmesélés, megfigyelés, improvizáció,
  • Személyes karakter, személyes brand.
Az egyedi Actionlab faktor - miből ered a valódi viselkedésváltozást motíváló szenvedély?

Az, hogy milyen nyomot hagyunk, nagy részben rajtunk múlik és nem másokon. Ennek a gondolatnak a befogadásához fejleszthető mintákra szedjük a prezentációt magát és az előadói stílust. Ezután fejlesztünk, majd szokatlan helyzetekben teszteljük a készségeket. A tapasztalatokra építve célozzuk az én-azonos karizmatikus előadókészség erősödését. Megtanulunk bemutatkozni, úgy, hogy emlékezzenek rá. A cégről, a területről, amit képviselünk úgy, beszélünk majd, hogy az olyan „nyomot” hagyjon, amilyet megálmodtunk. Behozzuk a prezentációkba az üzleti történetmesélést. Rengeteget gyakorlunk, ahol a résztvevők számára ismeretlenek adnak egy ponton strukturált visszajelzést arról, hogy milyen érzések keletkeztek bennük.

Fejlesztett készségek és KPI-ok

Fejlesztett kompetenciák:

  • Prezentációs készség
  • Személyes meggyőzőkészség
  • Magabiztos fellépés
  • Kapcsolatteremtés

Érintett KPI-ok:

  • Belső és külső „ügyfél-elégedettség”
  • Dolgozói elkötelezettség
  • Projekthatékonyság
  • Brand-érték, brand-hűség
  • Toborzási hatékonyság
Célcsoport
  • Felső – és középvezetők,
  • bárki akinek fontos, mi történik azokkal, akiknek prezentál
Fejlesztési folyamat

Teljes ciklusú fejlesztési folyamatokban hiszünk.

A tréning kínálatunk programjai több hetet ölelnek át: tartalmazzák a tréningnapot (mely programtól függően fél, egy, másfél, illetve 2 napot jelent), egy mini 360 felmérést, valamint a tréning témájához kapcsolódó néhány naponta kiküldött küldetéseket.

A Mini 360 felmérés célja, hogy az adott témában beindítsuk a fejlesztési igényt.
Ezzel érjük el, hogy a résztvevők a lehető legnagyobb nyitottsággal és hatékonysággal vegyenek részt a programon.
A tréninget követően minden esetben speciális küldetésekkel dolgozunk tovább a valós viselkedésváltozás érdekében; ezek felelevenítik a tapasztaltakat és nem hagyják, hogy az esetleges kudarcok miatt már egyből visszaálljon valaki a régi módszerre.

A programokhoz nyomdai minőségű, fűzött munkafüzetet adunk, ami tartalmazza a tréning teljes ismeretanyagát, illetve az azzal kapcsolatos önreflexiós és személyre szabással kapcsolatos feladatokat.

Trénerek:

Vitézy Péter

Vitézy Péter

#partner #tréner #tanácsadó #alapító #ügyvezető