Az érzelmi intelligencia (EQ) egy olyan képességhalmaz, amely lehetővé teszi, hogy felismerjük és szabályozzuk saját érzelmeinket, megértsük mások érzéseit, valamint hatékonyan kezeljük az emberi kapcsolatokat és a stresszhelyzeteket. Az empátia az EQ egyik fontos része, a másik érzéseinek elfogadása és elismerése ítélkezés nélkül.


Szeretnéd, hogy a vezetők is és a munkatársak is hatékonyabban kapcsolódjanak egymáshoz és ügyfeleikhez?
Észrevetted, hogy bizonyos helyzetekben nehéz megfelelően reagálni az érzelmileg telített üzleti szituációkban?
Felismerted, hogy az érzelmek hatással vannak a csapatdinamikára, az ügyfélkapcsolatokra és a döntéshozatalra, de nem mindig egyértelmű, hogyan lehetne őket tudatosan és konstruktívan kezelni?


Az érzelmi intelligencia fejlesztése kulcsfontosságú ahhoz, hogy sikeres és harmonikus kapcsolatokat építsünk ki, mind a munkahelyen, mind a magánéletben.
Kutatások bizonyítják, hogy a magasabb érzelmi intelligencia erősebb szervezeti elköteleződéssel jár együtt és pozitív kapcsolatot mutat a munkahelyi elégedettséggel és a nagyobb munkahelyi teljesítménnyel is.
Azok az emberek, akik magas EQ-val rendelkeznek:
- jobban tudnak együttműködni másokkal,
- hatékonyabban oldják meg a konfliktusokat,
- jobban kezelik a stresszt,
- erősebb és tartósabb kapcsolatokat építenek ki.
Az érzelmi intelligencia és azon belül az empátia kulcsfontosságú készségek a mai világban, legyen szó üzleti környezetről vagy mindennapi életről.
A tréning felépítése
Az érzelmek megértése
Hogyan alakulnak ki, és milyen hatással vannak ránk.
Saját érzelmek kezelése
Tudatos szabályozási technikák és gyakorlati eszközök.
Kommunikáció
Az érzelmekkel teli helyzetek hatékony kezelése.
A tréning része témánként egy egyedülálló, interaktív élmény, amelyben unalmas feladatok megoldása helyett az érzelmekben gazdag szituációkban kell kiismerni magukat a résztvevőknek.
Ezekben a szituációkban az érzelmek sokak számára érthetetlen világát összekötjük a mindennapi logikus működéssel.
„Ez a tréning eszköz ötvözi a színházi jelenet rendezés izgalmát és a fejlesztő tréningek hatékonyságát.”
Bővebben a jelenetekről
A résztvevők színészek által előadott jelenetet néznek meg, amelyek egy-egy érzelmileg feszített helyzetet mutatnak be. Ezt követően a résztvevők kis csoportokban feldolgozzák az addig látottakat. A csoportok közösen döntenek a jelenet folytatásáról, amelyet a színészek az általuk vázolt forgatókönyv szerint játszanak tovább. Így a résztvevők nem csupán nézők, hanem aktív alakítói is a történetnek – akárcsak az életben.
Bővebben a szituációs gyakorlatokról
A színészekkel való szituációs gyakorlatokat e-learning követi tudásátaással, visszakérdező és elmélyítő tesztfeladatokkal, illetve küldetésekkel.
A témaszakaszok végén a résztvevők trénerek segítségével feldolgozzák és a gyakorlatba ültetik a tanultakat. A folyamat sorrendje a három szakaszban ismétlődik (Érzelmek megértése – Saját érzelmek kezelése – Kommunikáció).
A tréning célja, hogy a résztvevők mélyebben megismerjék önmagukat, fejlesszék az érzelmi intelligenciájukat (EQ), és növeljék empátiás, problémamegoldó, konfliktuskezelő és együttműködő képességeiket.

Holnap hétfő. Gyomorgörcs vagy nettó unalom?
Szerintünk van rá lehetőség, hogy mostantól sokkal jobban kezeld a céges kihívásokat.
Ügyfeleink
























